text.skipToContent text.skipToNavigation

Bliv ny kunde

Hvordan bliver jeg en ny kunde?

For at handle os Tibnor, skal du være en registreret virksomhedskunde.


Til toppen
 

Ofte stillede spørgsmål om Tibnors kundeportal

Jeg vil handle i Tibnors kundeportal, hvordan gør jeg?

Som eksisterende Tibnor kunde udfylder du en kontoansøgning, som du finder her. Hvis du er en ny kunde hos Tibnor, ansøger du om at blive kunde her.
 

Hvordan logger jeg ind på Tibnors kundeportal?

Klik på Log ind / registrer øverst til højre på siden. Indtast din e-mailadresse og adgangskode. Hvis du ikke har et login, skal du klikke på ”registrering” for at oprette en ny konto.
 

Jeg har glemt mit kodeord, hvordan får jeg et nyt?

Klik på Log ind / registrer øverst til højre på siden. Klik på linket ”Glemt din adgangskode?” og følg instruktionerne. Derefter sendes nye loginoplysninger til den e-mailadresse du valgte, da du registrerede dig.


Jeg har spørgsmål om min levering fra Tibnor. Hvor henvender jeg mig?

Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Hvornår modtager jeg de varer, jeg bestiller fra Tibnor?

Vi leverer din ordre mellem kl. 06.00-14.00.
 

Leverer Tibnor til andre lande?

Ja, det er der mulighed for. Alle leverings- og faktureringsadresser administreres af Tibnor. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Jeg har spørgsmål til et produkt der findes i Tibnors kundeportal, hvem kontakter jeg?

Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Kan jeg handle i Tibnors kunderportal som privatperson?

Kun virksomheder kan handle med Tibnor.
 

Kan jeg tilføje en ny modtager?

Tibnor opretter varemodtagere, som du derefter kan vælge, inden du sender din ordre. Hvis du vil oprette en ny varemodtager, skal du kontakte os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Kan jeg ændre eller tilføje noget til en eksisterende ordre?

Hvis du har modtaget en ordrebekræftelse, kan du ikke foretage ændringer. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Jeg vil reklamere over et produkt, jeg har købt hos Tibnor, hvordan gør jeg det?

Hvis du har en konto i Tibnors kundeportal, skal du gå i ordrestatus, finde din ordre og derefter oprette en afvigelsesrapport. Det gør det lettere hvis du sender et billede, hvis der er tale om en beskadigelse. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

Kan jeg tilføje specifikke krav til min ordre eller ordrelinje?

Ja, du kan tilføje specifikke krav til transport og mærkning, f.eks. krav til kranbil.
 

Hvordan kan jeg annullere en bekræftet ordre?

Afbestillinger kan kun foretages i overensstemmelse med de aktuelle salgsbetingelser. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Hvilke dokumenter er tilgængelige online gennem Tibnors kundeportal?

Gennem ordrestatus kan du hente ordrebekræftelse, tilbud, fragtbrev, faktura og certifikat.

Hvordan kan jeg slette mine personlige oplysninger?

Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig med at slette dine oplysninger i vores ERP-system og i vores kundeportal.
 

Hvordan bruger jeg funktionen Quick order?

Hvis du allerede ved på forhånd, hvilke varenumre der skal bestilles, kan du bruge funktionen Hurtig-ordre. Du bruger den ved at logge ind på portalen og klik på Tjek varenummer. Hvis varenummeret er korrekt, dukker produktet op, og du kan nemt tilføje det til din indkøbskurv. Hvis du har egne varenumre, kan du også matche disse med Tibnors varenumre. Det betyder, at du kan anvende Hurtig-ordre-funktionen med dine egne varenumre. Hvis du vil matche dine varenumre, skal du kontakte os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

 

Hvordan finder jeg mine kundespecifikke priser?

I indlogget tilstand kan du se dine kundespecifikke priser i indkøbskurven, efter at du har udfyldt den ønskede mængde. Omkostninger til emballering og forsendelse tilføjes.

 

Jeg kan ikke finde det produkt jeg leder efter, hvad gør jeg?

Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Hvordan får jeg materialecertifikat til mine ordre?

Du angiver på hver ordrelinje, hvis der ønskes certifikater. Du kan derefter downloade certifikaterne på siden med ordrestatus.


Till toppen
 

Ofte stillede spørgsmål om fakturaer og økonomi

Hvor kan jeg se min seneste faktura?

Når du logger ind på Mine sider, finder du ordrestatus i menuen. Her kan du søge efter ordrenummer og dato. På hver ordre kan du vælge at downloade faktura ved at klikke på dokumentet. Hvis du som eksisterende kunde ikke har et login til vores kundeportal, kan du ansøge om det eller kontakte os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Hvor henvender jeg mig med kreditspørgsmål?

Kontakt vores kreditafdeling via kredit.danmark@tibnor.com.
 

Hvor henvender jeg mig med fakturaspørgsmål? 

Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Hvor henvender jeg mig med garantisager?

Hvis du har en konto i Tibnors kundeportal, skal du gå i ordrestatus, finde din ordre og derefter oprette en afvigelsesrapport. Det gør det lettere, hvis du sender et billede, når der er tale om en beskadigelse. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Jeg har en kreditnota, som jeg vil have udbetalt, og jeg har ingen faktura til at få den afviklet, hvordan gør jeg?

Kontakt kredit.danmark@tibnor.com og angiv kundenummer, kreditnotanummer og hvilket BG/kontonummer du ønsker det skal udbetales til.
 

Kan man få elektroniske fakturaer fra Tibnor?

Ja, vi håndterer forskellige formater til elektronisk fakturering. Se information Digitale løsninger/EDI. Du har også mulighed for at modtage dine fakturaer via e-mail. Ved at modtage fakturaer direkte til din e-mail, kan du nemt gemme dine fakturaer i PDF-format og dermed spare papiret. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.
 

Kan jeg handle hos Tibnor som privatperson?

Kun virksomheder kan handle med Tibnor.


Till toppen