29. april, 2019 09:01 CET

Kvartalets team: Vedligehold i Köping, Sverige

Kvartalets team: Vedligehold i Köping, SverigeVedligeholdelsesteamet i Köping bliver kåret som "Kvartalets team". Stort tillykke! Teamet består af 11 medlemmer: Ronald Jonsson, Mikael Johansson, Bengt Carlqvist, Magnus Johansson, Christer Dahlén, Rickard Andersson, Emil Haglund, Tommy Soininen, Hans Österholm, Håkan Lundberg og Pontus Blomgren.

Begrundelsen lyder: "De har arbejdet og arbejdet hårdt og meget med den nye sandblæsnings- og malingsinvestering, samtidig med at de holder den øvrige drift i gang. Teamet sørger for, at maskinerne virker og sikrer på den måde, at vores slutkunder får deres leverancer. Det har været rigtig sjovt at arbejde med dette engagerede slæng!"

Hvordan føles det at blive kåret til "Kvartalets team"?

- Hæderfuldt. Det er dejligt, at man sætter pris på vores engagement!

Fortæl lidt om jeres arbejde. Hvad laver I? Hvad er jeres ansvarsområde, og hvem er jeres kunder?

- Vi forebygger og vedligeholder, reparerer og installerer alt inden for drift og fast ejendom.  Vores kunder er Logistik- og produktionsafdelingen, og det er vores ansvar at holde driften i gang.

Teamet ser ikke forhindringer, men finder løsninger. Ved store nedbrud hjælpes de ad, indtil vi er i gang igen. Teamet sørger også for sikkerheden for alle andre medarbejderes skyld. Ifølge teamets medlemmer er holdånden god.

- Vi har en god holdånd og er der for hinanden i medgang og modgang.