15. august, 2019 08:34 CET

Kvartalets team: Team Eidsvoll, Oslo, Norge

Team Eisvoll i Oslo, Norge bliver kåret som ”Kvartalets team” den 14. august. Stort tillykke! Teamet består af cirka 60 medlemmer: Lager- og forarbejdningseksperter, ekspeditører og transportplanlæggere; alle mennesker, der sikrer, at vores kunder får de rigtige produkter til det rigtige tidspunkt.

Vi stillede Hans Kristian Austad, lager supervisor, nogle spørgsmål om hans tanker om prisen.

Hvordan føles det at blive udnævnt til "Kvartalets team"?

Det er skønt og rigtig dejligt, at folk har tillid til os og stoler på os.

Fortæl lidt om det arbejde, I udfører. Hvad laver I, og hvilket ansvarsområde har I?

Vi har ansvaret for hele vores lager og gennem de seneste måneder for flytning, indlægning og opfyldning af varer. Til daglig er vi ansvarlige for at læsse og losse varer samt plukke ordrer, således at kunderne får den rette vare til rette tid.

Hvad betyder vores løfte til kunderne, "vi gør en forskel", for teamet?

Vi plukker rette varer til rette tid, og hvis der opstår specielle situationer, yder vi gerne lidt ekstra, for at kunderne skal få deres vare til tiden. Vi er effektive og arbejder struktureret.

Hvordan fokuserer I på sikkerhed?

Sikkerhed er alfa og omega for os: Hellere bruge et par minutter ekstra på opgaverne end at komme galt afsted. Alle benytter de foreskrevne værnemidler, og vi har de værktøjer, der er nødvendige for at udføre vores arbejde sikkert.

Hvordan vil du beskrive den proces, I nu har været igennem? Hvad er I mest stolte af?

Der var flere varer, end vi troede, så processen var mere omfattende, end vi havde forestillet os. Vi er virkelig stolte over, at vi klarede at flytte så mange varer og samtidig plukke og passe driften så godt, som tilfældet var. Vores lager er beliggende i pæne, ordentlige omgivelser og er et godt sted at arbejde. Det bliver rigtig godt, når det hele er på plads, og alle rutiner er ordentligt indarbejdede.

Er der nogen, I gerne vil sende en hilsen til?

Til alle de håndværkere, der var med til at få det til at fungere og til transportvirksomhederne, der har udvist stor tålmodighed. Vi vil også gerne takke vores loyale kunder, der måtte vente en smule i denne periode. Og ikke mindst vores familier, der har været yderst overbærende med alt vores arbejde gennem disse kritiske måneder.