5. marts, 2020 08:50 CET

Tibnor lancerer ny kundeportal d. 4. maj 2020 for at forbedre den digitale kundeoplevelse

 

En af hjørnestenene i Tibnors arbejde med digitalisering er, at forbedre kundeoplevelsen gennem e-handel og andre digitale selvbetjeningstjenester. Pga. de nye krav og forventninger fra markedet ønsker Tibnor at styrke kundeoplevelsen igennem hele købsprocessen ved lancering af en helt ny kundeportal d. 4. maj 2020.

”Det her er et både spændende og vigtigt arbejde. Vi bliver nødt til kontinuerligt at udvikle os for at være konkurrencedygtige, i og med, at mere og mere af kundeinteraktionen sker digitalt. Vi vil styrke kundeoplevelsen igennem hele købsprocessen, ikke bare ordreafgivelsen men også under og efter købet” siger Urban Petersson, Business Development & Digital Transformation Manager hos Tibnor.

Den nye kundeportal er en digital kommunikationskanal for Tibnors kunder. Det skal være enkelt at handle med Tibnor og med den nye kundeportal, vil Tibnor give deres kunder muligheden for, på en enkelt måde, at anmode om tilbud, samt give et klart overblik over ordrestatus, historik og anden relevant dokumentation.

”Den nye kundeportal har en moderne brugerflade, som er tilpasset både computer, mobiltelefon og tablets. Vi har et stort fokus på brugervenligheden. Den nye kundeportal muliggøre en bedre og mere intuitiv brugeroplevelse og det bliver meget lettere at søge og selektere på materialet”, siger Urban Petersson.

Den nye platform som Tibnors kundeportal bygger på, er et fleksibelt system som muliggøre at Tibnor kontinuerligt både kan forfine og udvikle nye funktionaliteter. 
”Vi skal fortsætte med at fokusere på, hvad vores kunder synes om kundeportalen og vi sætter pris på alle former for feedback fra vores brugere. Med den her platform kan vi kontinuerligt arbejde på at forbedre og videreudvikle”, forsætter Urban Petersson.

Den 4. maj sender Tibnor en aktiveringsmail til alle vores nuværende webshopsbrugere i Danmark.

”Vi vil gøre det så enkelt som muligt for vores kunder at skifte til den nye kundeportal. Endvidere bliver det også enkelt for nye kunder, at registrere sig og udforske vores sortiment”, afslutter Urban Petersson.