27. april, 2020 14:10 CET

Vigtig information til kunder og samarbejdspartnere

 

Leveringsinformation i forbindelse med nyt ERP-system

Den 4. maj 2020 opdaterer vi vores systemer for at forbedre vores forretningsgange og dermed servicen over for vores kunder. I forbindelse med systemskiftet, leverer vi, i uge 19, som udgangspunkt ikke dag-til-dag, men i stedet 2-dages levering. Vi anbefaler derfor vores kunder at placere ordre i løbet af denne uge, hvis I på forhånd ved, at I har behovet i næste uge, hvor systemskiftet foregår. 

Betalingsinformation i forbindelse med systemskiftet

Alle fremadrettede betalinger til Tibnor A/S bedes indbetales til Handelsbanken:
Registreringsnummer: 0892 Kontonummer: 1010401.
IBAN(DKK): DK3908920001010401
SWIFT: HANDDKKK

IBAN(EUR): FI6933010001351675
SWIFT: ESSEFIHX

OBS

  • Betales flere fakturaer i en overførsel, bedes I sende en specifikation til bookkeeping@tibnor.com
  • Foretages en bankoverførsel bedes I notere kundenummer og/eller fakturanumre i overførslen. 

Da Tibnor A/S overgår til et nyt ERP-system vil de 7-cifrede kundenumre: 10XXXXX/11XXXXX udgå. De af jer som har et 7 cifret kundenummer vil blive tildelt et nyt, hvilket kan aflæses på jeres faktura udstedt fra den 4/5-2020.

Ny webshop/kundeportal

Samtidigt lukker vi vores nuværende webshop, som bliver erstattet af en langt mere brugervenlig kundeportal med en del flere funktioner. Dette medfører, at webshoppen er lukket ned fra og med fredag d. 1. maj. Den nye kundeportal åbner d. 4. maj og det er herefter muligt at placere ordrer online. Alle nuværende brugere af webshoppen får automatisk en aktiveringsmail til den nye kundeportal senest d. 4. maj.

Vi beklager ulejligheden, men håber på jeres forståelse. Målet med tiltagene er nemlig at gøre det endnu nemmere for jeg at handle fremover. Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde..