text.skipToContent text.skipToNavigation

EDI

Øget effektivitet med en EDI forbindelse

EDI (Electronic Data Interchange) giver automatisk udveksling af data mellem to ERP-systemer. En EDI-forbindelse hjælper med at reducere omkostninger og minimere fejl som resultat af manuel dataoverførsel. Vi understøtter standarderne EDIFRAKT og XML Monitor. Vi kan også tilpasse brugerfladen så den passer til alle forretningsspecifikke krav. Når du bruger en EDI-forbindelse, der udfører og modtager ordrer, er adgang til ordre- og leveringsbekræftelser og fakturaer ukompliceret. Vi tilbyder også løsninger for e-fakturering i standard Svefrakt eller EHF.

Fordele ved Tibnor EDI

  • Øget effektivitet gennem automatisering
  • Omgående ordrebehandling
  • Mindre manuelt arbejde
  • Høj kvalitet af data grundet fejlfri overførsler
  • Mere tid til at fokusere på kerneforretningen


Hvordan virker EDI?

EDI er en permanent forbindelse mellem ERP, CRM, indkøbssystemer og andre softwareløsninger. En EDI-forbindelse muliggør automatisk overførsel af kommerciel information inklusiv ordrer, ordrebekræftelser, leveringsmeddelelser og fakturaer. Automatisering af ordreprocessen forøger effektiviteten og mindsker fejlraten.

Udforsk nye muligheder

Udforsk alle de nye muligheder som Tibnors digitale tjeneste kan tilbyde. Kontakt os allerede i dag.

Kontakt os