text.skipToContent text.skipToNavigation

Det er nemt at komme i dialog med os

Forenkle dit arbejde og dialog med os i vores kundeportal. Handle online eller se din ordre- og fakturahistorik, leveringsstatus og kommuniker med din kontaktperson.

Kundesupport

Vores åbningstider er mandag-torsdag 07.30-16.00 samt fredag 07.30-15.00.

Hvorkan kan vi hjælpe dig? 

Vores kundesupport sidder klar til at hjælpe dig med stort og småt:

  • Har du spørgsmål til vores sortiment?
  • Er du i tvivl om vores leveringstider?
  • Har du behov for hjælp til at handle online?
  • Hvis du ønsker at begynde med at handle hos os, ansøger du om en konto her.  

Ring til os på 43237700 eller send en mail til danmark@tibnor.com. I det tidsrum, hvor vores chat er aktiv, finder du den på højre side af skærmen. Som registreret bruger i vores kundeportal, kan du derudover kontakte dine personlige sælgere ved at logge ind på ”Mine sider” og klikke på ”Kontakt sælgere”.

Typiske spørgsmål og svar

Spørgsmål om produkt/levering

Hvordan skaber jeg en webkonto hos Tibnor?

Hvis du allerede er kunde hos Tibnor, kan du begynde at anvende kundeportalen, når du har fået dine login-oplysninger. For at få dine login-oplysninger, skal du ansøge om det her. Når du har sendt din ansøgningen, sender vi dig aktiveringslink indenfor 2 dage.

Jeg har spørgsmål om min levering fra Tibnor. Hvor henvender jeg mig?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad gør jeg?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Jeg har spørgsmål til et produkt, hvem kontakter jeg?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Jeg vil reklamere over et produkt, jeg har købt hos Tibnor, hvordan gør jeg det?

Hvis du har en konto i Tibnors kundeportal, skal du gå i ordrestatus, finde din ordre og derefter oprette en afvigelsesrapport. Det gør det lettere hvis du sender et billede, hvis der er tale om en beskadigelse. Kontakt os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

Spørgsmål om faktura

Hvor kan jeg se min seneste faktura?

Når du logger ind på Mine sider, finder du ordrestatus i menuen. Her kan du søge efter ordrenummer og dato. På hver ordre kan du vælge at downloade faktura ved at klikke på dokumentet. Hvis du som eksisterende kunde ikke har et login til vores kundeportal, kan du ansøge om det eller kontakte os via chat, mail eller telefon, så hjælper vi dig.

Hvor henvender jeg mig med fakturaspørgsmål?

Hvis du har en konto i kundeportalen, kan du klikke på dit navn og derefter klikke på kontakt kundesupport. Derefter sendes dit spørgsmål direkte til din personlige kontaktperson. Alternativt kan du kontakte os via chat, mail eller telefon, så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Jeg har brug for en fakturakopi, hvad gør jeg?

Hvis du er logget ind, kan du søge på fakturaen under ordrestatus. Hvis du ikke har et login, kan du automatisk ansøge om fakturakopien her. Skriv dit fakturanummer, så sender vi automatisk en fakturakopi til fakturamodtagerens e-mailadresse.

Spørgsmål til leverandører

Hvor skal jeg som leverandør sende mine fakturaer?

Leverandører sender fakturaer til autoinvoicedk@tibnor.com.

Hvis jeg som leverandør har jeg spørgsmål, hvor henvender jeg mig?

Spørgsmål relateret til leverandører, henvises til bookkeeping@tibnor.com. Du kan også som leverandør downloade og læse vores "Instructions to Suppliers".

Læs mere

Luk Hurtig bestilling
Luk Bearbejdningsmuligheder

Vælg overskæringstype

Pris for overskæring og overfladebehandling bliver tilføjet i varekurven.
Luk Leveringsmuligheder
Dags dato Vælg leveringsdato Mulig leveringsdato

Log på

Jeg har glemt min adgangskode

Vi er glade for du ønsker at blive kunde hos Tibnor. For at kunne handle hos os, skal du ansøge om et kundenummer

Ansøg om kundekonto hos Tibnor

*Bemærk at Tibnor kun handler med virksomheder (B2B), og desværre ikke privatpersoner. Ansøgninger uden gyldigt CVR-nummer bliver derfor ikke behandlet.