text.skipToContent text.skipToNavigation

Snart kan du som kunde få tilgang til et kundespecifikt dashboard i vores kundeportal


Hos Tibnor udvikler vi kontinuerligt vores selvbetjeningsløsninger og vores e-handelsløsninger sammen med vores kunder. Målet er at udvikle markedets bedste e-handelsløsninger. I løbet af den næste måned lancerer vi vores nyeste funktion, som giver dig mulighed for at få adgang til et kundespecifikt dashboard i vores kundeportal.

Når Tibnors kunder fremover logger ind i Tibnors kundeportal, møder de som det første deres eget kundespecifikke dashboard:

– I dashboardet har vi samlet al information, som er relevant for vores kunder såsom købsstatistik, ærindehåndtering, kontaktinformationer på kontaktperson hos Tibnor samt information om ordrestatus, fortæller Urban Pettersson, Head of Business Development and Digital Transformation.

Tibnor stræber mod, at være så transparente som muligt, samt gøre det nemmere for vores kunder at søge information på egen hånd, når de har behov for det. Dashboardet understøtter i høj grad dette, da det er en god måde at samle information på ét og samme sted:

– Vi udvikler kontinuerligt vores selvbetjeningsløsninger med det formål at have markedets mest komplette digitale købskanal. Det skal være enkelt at være kunde hos Tibnor, afslutter Urban Pettersson.

Endelig releasedato på dashboardet er endnu ikke fastlagt, men det estimeres at blive omkring d. 1. oktober 2021.

Snart kan du som kunde få tilgang til et kundespecifikt dashboard i vores kundeportal


Hos Tibnor udvikler vi kontinuerligt vores selvbetjeningsløsninger og vores e-handelsløsninger sammen med vores kunder. Målet er at udvikle markedets bedste e-handelsløsninger. I løbet af den næste måned lancerer vi vores nyeste funktion, som giver dig mulighed for at få adgang til et kundespecifikt dashboard i vores kundeportal.

Når Tibnors kunder fremover logger ind i Tibnors kundeportal, møder de som det første deres eget kundespecifikke dashboard:

– I dashboardet har vi samlet al information, som er relevant for vores kunder såsom købsstatistik, ærindehåndtering, kontaktinformationer på kontaktperson hos Tibnor samt information om ordrestatus, fortæller Urban Pettersson, Head of Business Development and Digital Transformation.

Tibnor stræber mod, at være så transparente som muligt, samt gøre det nemmere for vores kunder at søge information på egen hånd, når de har behov for det. Dashboardet understøtter i høj grad dette, da det er en god måde at samle information på ét og samme sted:

– Vi udvikler kontinuerligt vores selvbetjeningsløsninger med det formål at have markedets mest komplette digitale købskanal. Det skal være enkelt at være kunde hos Tibnor, afslutter Urban Pettersson.

Endelig releasedato på dashboardet er endnu ikke fastlagt, men det estimeres at blive omkring d. 1. oktober 2021.