text.skipToContent text.skipToNavigation

Ansvarsfuld forretningspartner

Fokusområdet "Ansvarsfuld partner" handler om, at vi løbende tager initiativer inden for sundhed og sikkerhed. Området er også knyttet til mangfoldighed og forretningsetik. 

Safety first

Vores mål er, at være den sikreste stålvirksomhed med nul ulykker samt nul arbejdsrelaterede skader eller sygdomme. 

Fokus på forebyggende arbejde

  • Lær af hinanden og del bedste praksis 
  • Nødvendig træning af alle medarbejdere 
  • Risikoidentifikation, vurdering, evaluering og fjernelsesprocesser

Never walk by​

  • Personligt ansvar for at arbejde på en sikker måde hver dag
  • Ledere sætter et godt eksempel
  • Alt arbejde udføres sikkert eller afbrydes

Forbedre vores proces

  • Identificer hvad der kan gå galt ​
  • Identificer, hvad der kan beskytte os mod noget går galt
  • Sørg for, at processer er effektive og implementeres samt fungerer korrekt

Respekt og integritet 

Hos Tibnor respekterer vi alle og forsøger at sikre, at ingen bliver behandlet dårligere på baggrund af køn, seksuel orientering, race, etnisk oprindelse, alder, religion eller tro.

Vi er overbeviste om, at mangfoldighed beriger vores forretning og virksomhedskultur. Som en del af SSAB-koncernen arbejder vi tæt sammen med kunder og leverandører over hele verden. For at kunne opfylde deres behov på den bedst mulige måde, er vi nødt til at forstå deres indgangsvinkel og kultur. Vi beskæftiger mænd og kvinder fra forskellige steder i verden, folk med forskellige kompetencer og erfaringer. Som virksomhed stræber vi efter, at give alle vores medarbejdere lige muligheder for at udvikle sig i virksomheden og føle sig inkluderede.

Code of conduct​

  • Code of Conduct er den måde, vi handler på. Det danner grundlaget for vores etiske, miljømæssige og sociale ansvar
  • Vores Code of Conduct kommunikeres klart og tydeligt fra ledelsens side. Alle medarbejdere skal tage en e-learning i forretningsetik 

Forretningsetik

  • Nul tolerance for bestikkelse og korruption
  • Klare instruktioner guider os i vores daglige drift, og om hvordan vi handler i forhold til forretningspartnere
  • Global whistleblower (Ethics Line) er tilgængelige online eller ved at ringe til den globale hotline, som kan kontaktes døgnet rundt

Mangfoldighed​

  • Vi er forskellige og inkluderende 
  • Tiltrække, ansætte og udvikle en forskelligartet arbejdsstyrke
  • Udvikle en inkluderende og innovativ arbejdsplads
  • Være en ansvarlig partner og forberede vores omdømme som virksomhed og arbejdsgiver 

Kontakt os i dag

Hos Tibnor drives vi af at gøre en forskel for vores kunder. Sammen gør vi nemlig den nordiske industri stærkere. Hvad kan vi gøre for dig?

Kontakt os
Hurtig bestilling
Bearbejdningsmuligheder

Vælg overskæringstype

Pris for overskæring og overfladebehandling bliver tilføjet i varekurven.
Leveringsmuligheder
Valgt dato Mulighed for delvis levering


Log på

Jeg har glemt min adgangskode

Vi er glade for du ønsker at blive kunde hos Tibnor. For at kunne handle hos os, skal du ansøge om et kundenummer

Ansøg om kundekonto hos Tibnor

*Bemærk at Tibnor kun handler med virksomheder (B2B), og desværre ikke privatpersoner. Ansøgninger uden gyldigt CVR-nummer bliver derfor ikke behandlet.